مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:102023-01-11ورزشي

جام حذفی فوتبال| صعود سپاهان با پیروزی مقابل سایپا


تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل سایپا به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپا در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 16 امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و با برتری 3 بر صفر به پایان رسید.

بازی را سپاهانی ها طوفانی آغاز کردند و گل اول را دقایق ابتدایی به ثمر رساندند، در ادامه چند حمله از طلایی پوشان نتیجه ای در بر نداشت، تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر پایان یابد.

  در آغاز نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را به دست گرفت و به گل رسید، این پایان کار نبود و شهریار مغانلو که دو گل قبلی سپاهانی ها را به ثمر رسانده بود، با یک شوت سهمگین از پشت محوطه جریمه گل سوم خودش و سپاهان را به زیبا ترین شکل ممکن به ثمر رساند.

در ادامه حملات سپاهان بی نتیجه بود و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید تا طلایی پوشان به دور بعدی جام حذفی صعود کنند.

داور: پوریا افشاریان کمک داوران: حمیدرضا افشون، بهمن عبدالهی و رضا مرادی کارت زرد: - کارت قرمز: - گل: شهریار مغانلو (3) برای سپاهان ترکیب سپاهان اصفهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمد علی نژاد، الوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام حذفی فوتبال| صعود سپاهان با پیروزی مقابل سایپا

جام حذفی فوتبال| صعود سپاهان با پیروزی مقابل سایپا